Hati Membebel


Tinggal 3 hari lagi sebelum last paper, Proces Plant Design 
dan 8 hari lagi sebelum berpraktikal di Penang 
Warghh, hari ni aku sangat tertekan 
Nak study tapi susah nak faham
Nak pegi tanya orang tapi  ramai yang masih dibuai mimpi 
Roomate plak masih tidur, hilang mood aku nak study
Housemate plak asyik main game dan layan citer.
Hadoi la, tak membantu langsung
Agak-agak, kat mane boleh aku mencari mood study ni
Nak pegi IRC tapi tak tau nak study dengan sape
Aku dah bengong  
[>_<]

Comments

beliamuda said…
tarik nafas, mulakan dengan bismillah, dan jom studi.
Hazwan said…
ala nipi,aku gi bilik mu mcm xdok org je..
tu haa..incik beliamuda ade.. good luck~

er..lagi semangat kalo org len tgh membongkang masa nak setadi..sebab boleh faham lebih..nanti diorang dah hidup boleh ajar diorang..~~~
::mareney:: said…
al0loo..ciannyer budak s0rang neyh..
meh study kat blik kteorg meh..haha~
penaberkala said…
haha, semua dibuai mimpi?
yau,jom setadi
Hazwan said…
mareney~nk gi tp takut kena tangkap basah je..haha

nuar~tipu r..dop stady pon aku tgk
penaberkala said…
xpo, ak tengok mu study satni jadi doh,haha
Hazwan said…
makan dalam ayat mu tu..
haha
::mareney:: said…
haha..tudung pap0ki bny0k yau..
pnjm la satu..
Unknown said…
yau,klo tadop orang sangat meh study ngan aku..ak bole tlg aja yg mana patot..hehehe..
Hazwan said…
mareney~tudung papoki mcm minah indon.xsesuai dgn imej aku..haha

pai~jom2..irc jom..haha
farhana roslee said…
amboi.kutuk aku nampak..esok pekse yau....baek mintak maaf cepat ngn aku kalo nok A PPD
Hazwan said…
olor..sanggup mu doa aku gitu..dkpe2

Popular Posts