FYDP 19


Hari ini, berakhir perjalanan aku bersama kumpulan FYDP19. Selepas bertungkus lumus selama 2 semester untuk menyiapkan projek Methanol-Acetic Acid Plant untuk subjek Final Year Design Project, akhirnya kami berjaya menyiapkannya pada masa yang ditetapkan. Tapi pengakhiran ini aku tidak suka sebenarnya. Kenapa?

Kerana selepas ini tiada alasan lagi untuk berjumpa dengan ahli kumpulan FYDP19; Adib, Cho, Ijat, Ida dan Ziela. Mungkin tiada lagi peluang untuk makan keropok dan coklat Nips bersama-sama, minum air masak yang Adib ambil dekat Water World, bersama-sama mengusik Ida sebagai Ronaldowati, mengusik Ziela yang selalu lost dan blur bila bersembang.

Kadang-kadang bersembang dengan Ijat dan Cho tentang pasukan bolasepak diorang, bersembang dengan Ida tentang watak-watak dalam Lawak Kampus dan juga cerita Ikhtiar Hidup di Pulau Tandus. Tiada lagi peluang untuk lepak dekat Lab iCon walaupun aku jarang pergi. Mungkin lepas ni susah nak dengar Adib bersembang sampai turun ‘air hujan’ HAHA.

Banyak benda lagi yang aku ingat, tapi malas nak tulis. Tapi yang paling best, bila tengok muka diorang makan keropok lekor yang aku goreng dengan penuh berselera. Lebih-lebih lagi muka Cho HAHA. Aku betul-betul hepi malam tu.

Kepada anda semua, terima kasih kerana menerima aku dan melayan aku dengan baik dalam group 19. Walaupun kita semua tak pernah kenal sebelum ni, tapi korang semua tak pernah layan aku macam orang asing. Dan juga untuk budak CHEMO yang aku kenal sepanjang menyiapkan FYDP ni.


TERIMA KASIH! TERIMA KASIH! TERIMA KASIH!



Report kami

Comments

Unknown said…
wahh..terima kasih die..betol2 terimas tuh..tahniah yau..welcome to da club..
nasri.azlan said…
sem depan kelas ngn kitorg lak..sila ready keropok lekor time nk stadi utk test..hahaha..
Jamal Ali said…
Akhiri setiap pertemuan dengan doa yang baik-baik, kerana dengan itu setiap kisah yang dilalui itu tidak hanya berlalu, tetapi sentiasa segar dalam memori dan hati.
Hazwan said…
@Nasri ~

Aku ah power..nak study sorang2 je HAHAHA
Hazwan said…
@Jamal Ali ~

insyaallah..terima kasih ;)
Sweet habis...
haha...
Welcome to the club bro! (^_^)
Hazwan said…
sweet kewww?

belajar belum habis bro haha
azwa amani said…
xtau nak komen apa.. hee.. Alhamdullilah :)

Popular Posts