Merajuk Dengan Nuffnang, Dapat Buffered Earnings

Kira-kira tiga minggu yang lalu, aku hantar sepucuk surat kepada pihak penaja blog ini, iaitu Nuffnang melalui Nuffnang support. Dalam surat tu, aku dengan ala-ala mengugut bertanya kenapa aku tak pernah dapat Buffered Earning. Sedangkan banyak blog-blog yang baru dari aku senang je dapat. Baru beriklan dengan Nuffnang pun terus je dapat.  Padahal aku dah start beriklan menggunakan Nuffnang sejak 2008 lagi tapi akhir 2010 baru aku dapat cashout duit aku. Maknanya dalam 3 tahun dapat RM50 je kan.Hermm

Aku tak faham, dengan traffic yang sentiasa maintain setiap hari, pemblogwalking pun ramai, tapi masih tak dapat Buffered Earning ni. Aku pun pelik, kenapa jadi camni. Namun Alhamdulillah. Dengan nasihat seorang rakan, dan selepas mengamuk dengan Nuffnang, tiba-tiba je aku terus dapat Buffered Earningshaha. Thank You Nuffnang!!

p/s: Esok ada final presentation untuk Internship. Wish me all da bez!

Comments

mie said…
gue pun nak mengamuk juga la!!
nape la xdapat2 ni..
ehehee
Hazwan said…
hans~hehe rezeki2

mie~ape lg..cpt2 mengamuk!
maverick said…
kene mengamuk baru dpt ke...aku pun...time awal2 dulu trafik ciput sampai berbelas BE...bile trafik dah banyak skang nih, 1 pun takde...hampeh tol
Hazwan said…
tu r..lpas 3 tahun xdpt ape2..aku pun mngamuk la haha
penaberkala said…
hohoho, 3 sekali gus
tahniah
dalam minggu2 depan mesti berderet plak dapat
sabar itu penting
amukan mu berjaya, bravo
Hazwan said…
yeahhh,,tp sikit je duit..huhu
Peeka Syuhada said…
yeahh...congrate 4 the BE . (; envyy...
penah dah buat tapi samo yoooo T___T
Hazwan said…
erkk..aku rase utk dpt BE, at least ko kna ade 2 tmpat iklan..kalo 1 dia xmau..huhu..cuba tmbah kt atas satu lagi..

Popular Posts