Aku perasan banyak blog yang menulis tentang blogger semput. Tapi aku tak ambil kisah dan aku tak tahu pun apa itu blogger semput. Barangkali terdesak. Tapi sekarang aku memang tengah semput nak menyiapkan proposal FYP ni. Sekarang dalam progress untuk hasilkan draf ke tiga selepas draf pertama dan kedua di reject kerana terdapat beberapa kesilapan yang berlaku akibat kekeliruan dan kurang kefahaman tentang apa yang aku sedang buat. Ni belum buat proposal untuk kahwin lagi. Nasib baik Dr Murni tu baik. Banyak sungguh pertolongan yang dihulurkan beliau =)

Er..er.. Aku tengah semput dengan idea sebenarnya. Tak tahu nak menulis apa. Nak menulis tentang bola semalam pun tak mood. Nak mengamuk pun ada bila tengok benteng pertahanan tidur ketika Taiwan menyerang. Bolos satu gol semalam bermakna Malaysia menempuh jalan yang agak sukar kerana  Taiwan hanya perlu menang 1-0 untuk layak ke pusingan ke dua. Agak-agak Malaysia ada peluang tak nak lawan Singapore?

Ops! Dah lari dari tajuk. Ok bye!

*****
Tulisan kat atas tu aku tulis pagi tadi, time tengah kalut nak siapkan proposal. Tapi time nak publish, blogger tiba-tiba wat hal. So, entri terpaksa disimpan sepanjang hari. Oh, aku baru saja pulang dari dinner bersama group FYDP aku dulu dan juga Dr Luqman. Terharu kot dia ajak belanja makan tadi. Banyak plak tu aku makan hehe.

Terima kasih kepada Dr Luqman, Sap Atan, MayaQ, Zura dan juga Syu untuk dinner malam ini =)

Sekarang, aku nak buat research  tentang Bersih 2.0, Ambiga dan Lina Joy. Macam ada sesuatu yang menarik di situ. Ok Bye!