Salam.

Akhirnya habis jgk paper Sepro hari ni. Tinggal satu je lagi, Process Instrumentation. Tu pun lambat lagi, kna tunggu 9 hari lagi. So, hari ni aku mau berehat-rehat dulu lah. Dah penat otak aku ni mnyerap bhn2 dlm lecture note tu.. So, hari ni aku nk qada 2 episod Nur Kasih yg tertinggal.hehe



Jika sebelum ni, bdk2 Chemi kos aku akan bermain futsal di Menglembu stiap kali slps final exam, tp sem ni lain skit. So, sempena study week kedua yg tdk rasmi ini, jd bdk2 Chemi kos aku akan mnganjurkan futsal, ChemE Premier League yg akan berlangsung pd esok, 17 Nov di Futsal Court V5. Takde hadiah pun, just suka-suka je. Team yg bertanding ada 7 semuanya iaitu:

  • Gan-Tan
  • The Nerds
  • Faramel
  • Kerepek
  • Ring ding dong
  • Oreo
  • V3A-S4
Team feveret yg dijangka akan memenangi prtandingan ini adalah Kerepek krn team ini dibarisi bintang handalan ChemE iaitu Hazwan Arif. ahahaha. Ape aku mngarut ni.keh3..



Harap2 cuaca esok cerah.bye!