Salam

Kurang 24 jam lg, aku akan mengakhiri dunia 2nd year di UTP. Sem dpn dh nk masuk tahun 3 dah. Last paper esok, Process Instrumentation akan bermula pd pukul 230 ptng dh berakhir pd 430 petang. Lpas tu, boleh la enjoy utk sementara.

Tp sekarang, aku mmg tak de smangat langsung nk study. Mungkin sbb gap terlalu panjang dgn paper sbelum ni. Lpas tu tgk member2 yg dh balik, agak jeles la. Kan best kalo dh habis, boleh lepak2 kat umah, smbil main hujan. Sekarang ni kan musim tengkujuh kat Terengganu. hehe

Hurmm, nasib baik la rumah aku dah tak banjir. Kalo tak silap aku, dh lima kali rumah aku banjir sepanjang aku hidup kat rumah tu. Sebelum tu ade lagi rasenya. Alhamdulillah, skarang banjir dh tak ade dah. Kalo tak, mmg mnyusahkan walaupun time kecik2 dulu aku slalu doa, mntak banjir. Boleh la main air puas2 sambil menyauk ikan kat paya. Haha

Erm, td paku egi lepak kat bilik sorang member, terkeluar citer pasal calon SPM yg dihalang menggunakan kalkulator Casio 570 dan hanya model 350 saja yg dibenarkan. Dahla hampir semua guna kalkulator 570 tu.mane nak cari model 350?? Adeihh, mmg kesian kat diorang, sbb skolah tu je yg kena. Sekolah lain boleh plak guna kalkulator tu.

Hm, kalau la aku kena camtu time SPM dlu, tak tau la nk ckp ape. Komfem result aku berbunga-bunga.huhu. So, mcm ne nk settle bnda. Bodoh betul la penyelia peperiksaan tu, nk tunjuk kuasa tak bertempat. Mcm first time jaga bdk-bdk periksa. Takkan la tak tau jenis kalkulator yg dpt digunakan atau tidak...

errrr..

ermm...

hmm..

Aku tak tau nk merapu ape lagi. Masih mencari mood utk study. Oh ye, ada gadis dari Burma nk bg aku hadiah. Siapakah dia?? jeng3…..