AMARAN: Post ini penuh dgn gambar


Salam

Belum sempat kesan terbakar di muka aku hilang selepas berjemur time futsal hari tu, kali ni aku terpaksa berjemur lagi. Bkn lagi di court futsal tp di Teluk Senangin. Pagi, 20 Nov, seperti yg tdk dijanjikan, ChemE JAN07 bertolak dr masjid an-Nur tepat pukul 7.30 pagi(sepatutnya kul 6.30 huhu). Jumlah semua yg pergi adalah 43 orang dgn menaiki 10 buah kereta.

Smpai saje disana, lebih kurang pukul 830 pagi, kitorang mulakan picnic ni dgn breakfast bihun goreng Pak Ali. Lepas tu, bermula lah segala aktiviti yg dirancang dan yg tak dirancang. Biarlah gambar dibawah menceritakan segalanya. Jom!!



~berkumpul di masjid~


~baru sampai di Teluk Senangin~

~kite breakfast dulu~


~ One ChemE~

~woi,xreti nak diam ke?~

~bersedia utk mencari gula-gula dlm pasir~

~Abu dgn tekun mengisi air dlm botol~

~berbola di pantai~

~main galah panjang~

~ramai giler yg main tipu time ni, trmasuklah aku haha~

~yg paling dpn tu mmg giler kamera haha~

~seluar paling cute haha~

~kaki buli dan mangsa mereka, si obor-obor~

~bdk2 laki yg datang~

~jelitawan ChemE yg hadir~

~KAMI~

~flying kick kat bdk yg nakal~

~gambar paling smart dlm picnic kali ni (mgkin sbb aku ade kot hehe)~


Selesai semua kativiti, kitorang pun mula beransur pulang ke UTP. Tp satu tragedy telah berlaku. Tayar kereta yg dinaiki oleh aku bersama Aik, Abu dan tuannye, Fahmi telah pecah. Mungkin Abu berat sangat kot. Haha. Nasib baik ade tayar spare. Kalau tak, T_T

~Aik menukar tayar smbil berkain pelikat haha~

~kiut giler tayar haha~

Last, aku nk ucap terima kasih kpd penganjur picnic ni dan juga kpd ChemE JAN07 yg hadir. Picnic ni sangat BEST!!