Selepas membuat pengiraan ke belakang, rupa-rupanya dah setahun jagung  tiga bulan aku tinggalkan final exam ni. Kali terakhir adalah pada bulan Jun 2010. Lama tu. Patutlah perasaan malasnya lain macam. Berdebar pun tak apatah lagi feeling-feeling orang yang tengah angau dengan final exam. Misalnya tak boleh tidur malam. Semuanya tak ada. Bila belek-belek nota, perasaan nak baca ni macam nak tak nak je. Kadang-kadang aku rasa macam aku dah tahu semua apa yang aku baca. Amboi, angkuh bukan main lagi. Padahal, perasaan camni la yang boleh buat aku tersedu-sedu dalam exam hall nanti.
Malas betul. Rasa nak sepak je tong sampah kat dapur tu sampai berterabur. Nasib baik belum mampu lagi. Aku ada satu permintaan kat anda semua, doakan aku jadi rajin boleh? Hihi
Oh ye, selamat menduduki peperiksaan kepada semua  khususnya kepada CJ7 dan kawan-kawan di UTP serta seluruh warga UTP secara am nya. Selamat berjaya!

p/s: Nampak tak gambar-gambar dalam kotak kecik kat atas sebelah kanan tu? Tolong klik boleh tak? ehehe