~yang kanan tu laa~

Nama : Faiz @ GS @ Meng
Asal : Besut, Terengganu
Tarikh Lahir : 22 Julai 1990
Status : Pelajar Tahun Akhir Universiti Teknologi Petronas dalam jurusan Petroleum Engineering
Hobi: Tidur, mencari info di Wikipedia, Yu Gi Oh, Angry Birds, futsal, makan gu
Makanan kegemaran : Segala jenis makanan barat
Minuman kegemaran : Barli suam dan Teh Lipton
Fakta menarik : Sangat benci dengan durian dan tidak mempunyai akaun Facebook. Namun beliau mempunyai FANPAGE di Facebook. Klik Faiz GS Abdullah

Komen : Merupakan salah seorang pelajar genius di UTP merangkap housemate aku sekarang. Kalau la aku ikut cara dia belajar, memang dah lama aku lingkup dalam study. Perangai dia agak pelik daripada perangai orang lain. Walaupun sering makan gu sama ada secara berdepan atau belakang, namun dia masih mempunyai hati yang baik. Dia memang jarang menolak jika diminta pertolongan. Selalu menolong aku untuk memborong makanan di Mini Mart V5, dan juga tolong membasuh baju aku di mesin basuh kat bawah blok. Kadang-kadang aku pau barang dia tapi dengan kebenaran la hehe. Hmm, apa lagi ek? Semoga beliau mendapat keberkatan dalam apa saja perkara yang dibuat, dan juga cepat menjadi matang sesuai dengan usia yang kini mencapai 21 tahun. Dan ini adalah tahun terakhir aku bersama beliau di UTP. Sedeh wooo..