Tak lama dulu kawan aku pernah cakap,

"Kalau nak tahu rakyat Malaysia ni berfikiran kelas ketiga atau tak, tunggu saja perlawanan antara Malaysia menentang kelab EPL nanti. Kalau rakyat Malaysia ni berfikiran kelas pertama, diorang akan memakai jersi kebangsaan.."

Seperti yang anda sedia maklum, Malaysia menerima kunjungan dua kelab Big Four EPL iaitu Chelsea dan Arsenal dan juga bekas kelab Big Four EPL iaitu Liverpool untuk siri Jelajah Asia. Dan perlawanan pertama menentang Arsenal telah pun berlangsung dimana Malaysia tewas 4-0. Cuba tengok gambar kat bawah ni.


30, 000 PENONTON UNTUK SESI LATIHAN?? WTF!!
Berdasarkan gambar diatas, perlu ke aku bersetuju dengan pandangan kawan aku tu? Yup, aku setuju. Tapi bukan semua la kan rakyat Malaysia yang berfikiran macam ni. Aku malas nak komen atau bercerita panjang-panjang pasal benda ni lagi. Anda boleh baca di SINI , SINI, SINI  atau boleh baca di blog pencinta bolasepak Malaysia yang lain. Bye