Tak lama lagi, genap lah 3 tahun aku bergelumang dengan dunia blogging ni. Dan semalam, telah genap 400 follower blog Bukan Sekadar Cakar Ayam ni dan insan bertuah itu adalah Miss Yuzreen. Maaf, aku tak kenal haha. Dan ini merupakan entri aku yang ke 407. Banyak jugak eh!

Aku tengok kebanyakan blog yang sama usia dengan aku ni dah mempunyai beratus-ratus follower dan beribu-riban pun ada. Tapi bagi aku, bilangan follower yang ramai tak bermakna pengunjung blog itu adalah seramai bilangan follower. Bak kata seorang kawan yang bukan seorang blogger, hanya 10% saja daripada follower yang akan berkunjung ke blog kita. Yang lain hanya follow kerana mengharapkan aku follow diorang balik. Maaf, aku tak layan orang camtu. haha. Aku hanya follow orang yang aku kenal, yang mempunyai info atau penulisan yang menarik dan juga mereka yang rajin tinggalkan komen di blog ini.

Ok, sampai disini saja.