Bangun pagi ni badan rasa penat semacam. Kedua-dua kaki rasa letih semacam. Dah la time tidur semalam kaki kiri aku cramp secara tiba-tiba. Sebabnya, semalam aku bersama housemate dan jiran sebelah rumah mengadakan trip ke Bukit Keledang. Trip ini disertai seramai tga belas orang abang final year UTP hehehe
Bukit Keledang merupakan tempat popular di kalangan warga Perak untuk mendaki dan juga melihat matahari terbit. Tapi sayang, aku ke sana pada pukul 9 pagi. Jadi, boleh tunggu matahari tegak kat atas kepala je lah. Trip kali ni, aku menyasarkan untuk sampai ke puncak yang terletaknya stesen pemancar TV, radio dan juga syarikat telekomunikasi. Sebelum ini aku pernah ke sini, tapi hanya separuh jalan je. SINI
Trip kali ini kalau tak silap aku adalah sepanjang 5km dengan pendakian bukit yang sangat curam. Kalau ke sini kita boleh memilih trek berturap, trek hutan atau naik tangga. Tapi aku prefer menggunakan jalan berturap sebab lebih selamat. Perjalanan kali ini memakan masa selama 2 jam setengah termasuk waktu makan, tidur dan bergambar. Turun pulak mengambil masa selama satu jam. Jom tengok gambar kat bawah ni.
Jejaka-jejaka AFY yang mengambil bahagian





Inilah gambar-gambar mereka yang berjaya. Daripada 13 orang pergi, hanya 6 orang saja yang berjaya sampai ke puncak iaitu Paih, Stopa, Seli, Sopi, Mirol dan aku sendiri. Gambar terbaring adalah Mat Yo yang tumpas pada saat-saat akhir.
 p/s: Thanx to organizer iaitu Stopa. Buat mereka-mereka yang gagal hadir dan gagal ke puncak..Kah Kah Kah Kah