Sedar tak sedar, tinggal dua hari lagi sebelum aku menamatkan praktikal di AMD Penang. Kalau dulu, aku agak sedih ketika mula-mula sampai sini. Sekarang, nak tinggalkan Penang pun rasa sedih. Haihh, manusia memang cepat berubah.
Hari ni, 12 January telah diadakan birthday party untuk supervisor aku, Mr VS Ben dan juga farewell party untuk aku dan Faiz. Majlis ini diadakan di Kedai Pak Hussin Tomyam, Sungai Ara. Alhamdulillah, dapat jugak kami luangkan masa bersama-sama yang aku rasa untuk kali terakhir sebelum kembali ke UTP.
Aku lupa nak amik gambar makanan yang lain sebab perut lapar sangat haha
Mereka-mereka yang menyambut hari jadi pada bulan Januari, Afiq, Idayu dan Mr Ben
Sebungkus coklat untuk DA Lab dari aku dan Faiz
Sekeping kad untuk DA Lab 
Dapat satu kotak hadiah daripada DA Lab department. Cuba teka, agak-agak korang ada apa dalam tu. Kalau tak tau sila tengok bawah.
Hahaha. Aku ingat ape benda dalam ni. Cett.. Tapi 2 jam kemudian...
Yeahh, dapat baju AMD. Baru je plan nak beli tapi  dapat free plak. hehe
To DA Lab members, thanx for the gift. I like it!
Thank you everyone,
For guiding me,
Inspiring me,
and making me
Who I am today
Luv u all
Mmuahh3 hahaha