Semalam naik bas dari Terengganu ke Perak. Bila naik, aku bengang. Aku beli tiket untuk single seat tapi rupa-rupanya bas ini bas lama, ada empat seat untuk satu line. Brader kat belakang pulak asyik bising nak naik bas dua tingkat tapi hajat belum tercapai. Dalam hutan Gerik, tiba-tiba bas mati tengah jalan. Aku tak tau sebab apa. Yang pasti, bau aircond campur dengan bau asap dari ekzos. Tengok jam, sudah hampir pukul satu pagi. Nak buat camna, aku pasrah lalu tidur.

Pukul lima pagi, datang bas lain. Kali ni bas dua tingkat dan aku duduk kat bahagian atas. Agak best sebab ni kali pertama aku naik bas dua tingkat. Dan niat aku nak naik duduk seat single tercapai. Sama juga dengan brader kat belakang aku yang nak naik bas dua tingkat. Tercapai jugak hasrat beliau walaupun dalam keadaan macam ni. Cett

Pukul 930, aku sampai di UTP dan di jemput roomate baru merangkap roomate aku ketika 1st year 1st sem iaitu Mus'ab. Sampai bilik, dapat problem baru. Intenet tak ada la pulak. Oh no! Jadi aku melepaskan geram dengan bermain PES sebelum meminjam Broadband dari Migho untuk update blog. Thanx

Oh, esok aku secara rasminya akan menjadi abang final year (AFY) hehehehehe