Selepas peristiwa ngeri petang tadi, aku rasa malas nak bercakap dengan orang. Mood tiba-tiba berubah jadi pelik.  Mungkin peristiwa tadi meninggalkan kesan yang agak mendalam pada diri aku. Semoga ia tidak berulang lagi. Hmm, jangan tanya peristiwa apa, aku malas nak cerita.
Biasanya bila takda mood, rasa sedih, blur atau tertekan, aku akan dengar sebuah lagu. Aku pun tak tau apa yang special kat lagu ni. Tapi lagu ni dapat pujuk aku untuk terus senyum. Yeah, hadapi dengan senyuman =)



Hadapi Dengan Senyuman- Dewa 19
Hadapi dengan senyuman 
Semua yang terjadi 

Biar terjadi . 
Hadapi dengan tenang jiwa 
Semua... Kan baik baik saja 

Bila ketetapan tuhan 

Sudah ditetapkan 
Tetaplah sudah . 
Tak ada yang bisa merubah 
Dan takkan bisa berubah 

Relakanlah saja ini 

Bahwa semua yang terbaik 
Terbaik untuk kita semua 
Menyerahlah untuk menang..

p/s: Alhamdulillah semuanya selamat