Selepas diserang anak-anak jerawat selama hampir seminggu, hari ni muka aku mula membengkak.  Kegatalan kulit muka mula terasa. Dua biji jerawat batu mula muncul di kedua-dua belah pipi menyebabkan pipiku persis berlesung pipit dan kelihatan comel. Chubby  mungkin :P
Ni lah akibat kalau hidup tak pernah berpantang dalam soal makanan. Walaupun aku tahu aku ada masalah resdung, aku tak pernah memilih makanan. Apa yang ada semua aku makan. Udang, sotong, belacan dan macam-macam lagi makanan yang boleh menggatalkan aku tidak pernah tinggal.Bagi aku berpantang dalam soal makanan adalah perkara yang menyiksakan. Aku ingat lagi time bersunat dulu, hari-hari makan nasi dengan ikan panggang. Boring giler nak makan dan aku nyaris-nyaris menjadi kurus. Nyaris-nyaris je la.
~Gambar pesakit jerawat batu yang kronik. Entah gambar sape yang aku rembat ni~
Tapi sekarang, aku tetap kena berpantang tapi bukan makanan la. Semenjak sakit kaki hari tu, aku terpaksa mengehadkan diri daripada melakukan aktiviti lasak dan tak lasak. Aku tak boleh berlari, tak boleh melompat , tak boleh berdiri lama-lama dan macam-macam lagi. Kesimpulannya, aku perlu meninggalkan aktiviti bermain bola. Aduhhh =(


p/s: time konsert Hattan hari tu selamba je aku lompat hehehehe