Semalam hari Sabtu, hari yang sangat ceria tapi hujan. Di saat semua orang sedang melayan tidur selepas Subuh, aku dan warga AMD yang lain telah berkumpul bersama-sama untuk membuat Mudballs. Kalau tak faham, dalam bahasa Melayu dipanggil bola lumpur. Mudball berfungsi untuk mengurangkan pencemaran air, sama ada di sungai atau paya ataupun kawasan yang berair. Bola ini akan mengurangkan kandungan ammonia dalam air. Tu Google yang cakap, bukan aku. Jom layan gambar jap.
~Staff-staff kacak AMD sedang menguli dan mengadun tanah, air, dan cecair hitam. Aku tak pasti tuu cecair apa. Menerusi analisis secara kasar, aku suspek benda tu adalah air longkang~haha
~tangan suci yang bakal dikotori tak lama lagi~
~time ni semua tengah bersemangat tapi Nuar masih dengan gaya yang sama. Heran aku tengok~
~getel selut~
~aksi manja awwww~
~ini lah hasilnya. yang kecik tu Kak Ayu yang buat, sesuai dengan dia yang kecik dan perangai macam budak-budak~
~Orang-orang yang bertuah hehe~
~lunch yang best tapi aku takda selera nak makan Y_Y~
~Segalanya sudah berakhir. Sebulan lagi kita baling bola tu ke dalam sungai sama-same yek =) ~~