Salam

Hari ni suasana tempat kerja agak pelik. Biasanya sentiasa bising dengan orang buat kerja, jeritan Ita dan Indri yang berkelakuan seperti anak kecil, atau usik-mengusik oleh Chiam dan Ah Heng serta suara bising Faiz yang bergaduh dengan Kak Ayu. Kadang-kadang terdengar suara Aii Bee yang bising dengan perkataan "Urgent" nya.Kalau SV aku, Mr Ben dan Kak Ain tu sememangnya senyap. Afiq pulak takda, pergi training.

So, hari ni agak boring. Kerja tak banyak sangat dan semuanya senyap. Mungkin sebab Ah Heng tak datang hari ni. Atau mungkin masing-masing sudah berada dalam mood raya dan tak sabar-sabar ingin pulang ke kampung. Yela kan, sejak dua hari lepas lagu-lagu raya dan takbir raya sudah berkumandang dari corong radio AMD ni. Terharu betul. Dan aku pulak menyelinap masuk ke dalam bilik FESEM untuk menulis blog. Dah takde kerja lain, so tulis blog la yang paling best bagi aku.

Raya tahun ni aku tak sure lagi nak cuti berapa hari. Mungkin 4 hari atau 10 hari. Kalu 10 hari maka burn la waktu kerja aku selama 3 hari (ponteng la tu hehe). Kalau tak raya 4 hari je lah. Tu pun belum tentu lagi sebab tiket dari Terengganu ke Penang aku belum beli. So kalau takda tiket, aku boleh jadikan ini sebagai alasan untuk cuti lama.haha

Herm, tak sabar rasanya nak balik kampung. Tapi tahun ni mungkin aku akan sampai ke rumah pada malam raya. So aku terlepas daripada membuat sebarang kerja rumah. Rasa tak best pulak kalau camtu.

Ish, si Faris datang mengacau plak. Serabut betul, hilang mood nak menulis blog. Herm, kepada anda semua jangan duk difikirkan sangat pasal raya ni. Puasa pun belum habis.bye