Salam Aidilfitri..

Tinggal lebih kurang 2 hari saja lagi sebelum umat Islam akan menyambut Hari Raya Aidilfitri. Dan malam ini aku akan mula start packing barang. Insyaallah dengan izin-Nya aku dijadualkan untuk pulang ke kampung halaman di Terengganu pada pagi esok, 8 September 2010 dengan menumpang seorang kawan. Mintak-minta sampai sebelum waktu berbuka.

Mengikut perancangan asal aku akan cuti raya selama 4 hari saja.  Tapi memandangkan tiket bas telah habis, aku terpaksa beraya di kampung selama 11 hari. Aku tak tau nak gembira atau tidak sebab bos aku macam berat hati je nak bagi aku cuti. Cakap dengan aku pun macam sedih je. Sori Mr Ben, saya tak biasa dengan cuti raya yang pendek-pendek.


Jadi, melalui blog usang ini, aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidillfitri kepada semua pembaca Bukan Sekadar Cakar Ayam ini. Ini merupakan kali ketiga blog ini menyambut hari raya hehe. Dah tua rupanya. Aku juga ingin meminta maaf kepada semua jika ada terkasar bahasa, mengeluarkan kata-kata yang yang menyakitkan hati, jiwa, raga, dan perasaan. Doakan aku selamat dalam perjalanan balik dan pulang. Nantikan update untuk Aidilfitri nanti. Salam~