video

Dasyat betul video tu. Peristiwa ni berlaku pada minggu lepas bersamaan 18 Julai 2010. Tapi sapa yang terlibat dalam video di atas aku kurang pasti.

Lupakan pasal video tu. Sebenarnya  aku bersama housemate, Din dan Alip serta Deli dan Moh telah ke Kulim untuk melawat rakan-rakan UTP yang sedang praktikal kat Celestica.  Tujuannya, ingin mandi di Sungai Sedim. Jom, biar gambar menceritakan segalanyaa..

Sampai di Kulim, terpaksa plak menunggu budak-budak ni bersiap. Ni gambar sebelum bergerak.

Selepas semua telah bersedia, kami bergerak dengan diketuai kereta Puwek di depan. Ala, yang merah tu...

Bergambar dulu sebelum mandi

Aksi pertama, Pojie menumbangkan Din dengan gaya entah pape
Abu dan gaya maknyah beliau haha
Deli menunjukkan kebolehan berguling di atas angin

Jangan tiru aksi ini jika anda tak pandai berenang macam saya. Aksi cubaan membunuh diri empat serangkai :P



Dah letih, jom balik


Pekena  Nasi Ayam Perioq Besaq dulu. Lapar kot hehe
Eh, sempat lagi berkarox sebelum pulang
Pulang ke Penang dengan keletihan~

p/s: Teringat kata-kata Irsyad," Sedih la tengok tempat ni, takda awek mandi pun kat sini". haha

*UPDATED*