Salam
Aku dapat award lagi. Kali ni award yang keempat ini diberikan oleh Miss Ajaa Tyne. Jom berkenalan skit dengan beliau. Miss Ajaa merupakan antara insan yang istimewa di dunia kerana berpeluang menjadi classmate aku pada tahun 2006. Time ni jugak aku selalu kacau dia dating. Yela, sapa suruh dating kat tempat aku study :P. Sekarang tengah belajar di, ermm lupa plak nak tanya. Aku dah cari kat blog and facebook dia tapi tak jumpa.hehe. Thanx for da award =)


Macam biasa, kena jawab satu soalan. Senaraikan keajaiban yang ada pada aku. Hermmm..
·         Sangat berpegang pada kepercayaan karut bahawa aku ni hensem
·         Berjaya mengubah perkataan “Beliau” daripada kata ganti diri ketiga kepada kata ganti diri kedua.
·         Mempunyai profesion baru sebagai tukang masak paksaan
·         Pakar dalam teori bolasepak tapi tak pernah pandai main bolasepak
·         Kejam dalam berkata-kata terutamanya bila melihat sesuatu yang tidak kena di depan mata
·         Tidak suka bising, asap, habuk, kuman, orang batuk, bersin. Ayat simpe, aku sukakan kebersihan tapi aku ni seorang yang malas nak mengemas Y_Y
·          Aku lelaki ajaibàxde modal hehe

To Ajaa, aku masih simpan benda ni. Jeng3

Nak bagi kat sapa ek?? Erm, esok la aku bagi tau. Bye..