Salam

Entah mengapa, sejak kebelakangan ni aku rasa serabut sangat-sangat. Macam ada yg tak kena. Rasa macam busy je tp masih dapat menupdate blog ni. Pelik kn. Tak macam orang lain, bila dah busy blog mula menjadi usang.

Sebenarnya aku menulis blog untuk melepaskan tension. Bila menulis, aku rasa puas, lega walaupun aku tak meluahkan masalah aku dalam penulisan blog. Ia terlalu peribadi bagi aku untuk bercerita tentang masalah kat sini.

Semalam, aku rasa serabut dan tertekan dengan beberapa masalah yg tak sepatutnya menjadi masalah. Disebabkan tak tau nak buat apa, aku lantas meminjam motor EX5 milik Eju lalu memecut slow ke kafe USM. Sebelum tu singgah sekejap kat CIMB bank untuk mengambil bekalan.

Sampai di kafe, terserempak dengan Syuk, Yana dan Harry sedang makan sama-sama. Aku pun turut join sekali. Sambil makan kitorang berbincang semua benda, daripada hal berkaitan internship hinggalah kpd isu-isu semasa. Yang paling ingat, fakta tentang kerbau. Menurut Harry, gas metana yang dilepaskan oleh kerbau lebih merbahaya daripada asap kereta. So, bunuh lah kerbau demi alam sekitar yg diancam pemanasan global. Haha-->sbb tu la tajuk post ni macam ni hehe

Herm, pagi esok ade test tp sempat jugak aku menulis. Tapi tak mengapalah,sekurang-kurangnya dapat juga aku menghilangkan sedikit masalah-masalah ni.

p/s: bila tertekan aku semakin kuat makan.hadoii