Salam.

Dlm 2 jam lagi aku akan bertolak ke Gopeng, menumpang kereta Radhi yg kebetulan nk ke sana utk mngambil sepupu beliau. Wargh, malas giler nk packing barang. Dah la boring duk sorang2 dlm rumah ni. Hanye berteman laptop, Maggi Cup dan air Freedom Cola.

Nasib baik ade google group ChemE, boleh la aku turut sama menyepam disana. Pd time ni pun, mereka masih menyepam. Dah la tu. Kesian kat orang lain, penuh inbox diorang nanti.

Esok, umat Islam akan mnyambut Hari Raya Aidiladha atau lebih femes dgn nama Hari Raya Qurban. So, aku mngambil kesempatan utk mngucapkan selamat Hari Raya kpd semua pembaca2 blog ni.



K lah, pendek je entry ni, doakan aku selamat sampai ke rumah dan juga mntak supaya jalan ke Terengganu tak ditutup. Dgr citer kalau hujan tak bhenti, jalan kna tutup. So, beraya atas bas la aku nanti. T_T

Bye2

GUD BYE 2nd YEAR..
SUNGGUH SEKEJAP MASA BERLALU~~~