Salam

Pagi yg cerah dan sunyi. Hanya kedengaran suara pembaca berita dr TV kat kafe V4 tp kurang jelas percakapannya. Romate pulak aku dh sambung tidur balik. Tp aku tak dpt tidur, tak tau nk buat ape pagi2 cmni. Atceli, ni entry ke seratus aku. Mcm tak percaya. Walaupun dh lame jd bloger ni, dh dekat 1 tahun, tp aku masih tak tau hala tuju blog ni. Semuanya bnyak mengarut.hm

Tringat lagi mula-mula mem-blog dulu, malu gk nk publish kat orng. Yela, sbb aku aku bnyak citer hal personal dlm blog ni. Tp aku dh dpt buang perasaan tu. Sekarang follower dh 22 orang. Banyak jgk eh. Tak sangka sbb blog mcm ni pun ade gk yg folow. Sbb aku rasa blog ni biasa2 je. Tak ada yg menarik berbanding blog orng lain, yg penuh kaler2, lebih menarik, dan bnyak informasi dr blog aku yg entah pape. Ape2 pun,tq kpd semua foloower. Kamu bikin aku terharu.huhu

Ok, tukar topic. Cuti weekend lepas, telah diadakan Convofair di UTP. Bagi aku, convo tahun ni agak mencabar krn berdepan dgn ancaman virus H1N1. Tp,tahniah kpd komiti yg trlibat krn dpt melaksanakan tugas dgn jayanya. Konvofair tahun ni dimeriahkan dgn kehadiran Amy Search dan Aizat. Persembahan Amy mmg best la, sbb tu 1st time aku tgk dia nyanyi. Suara dia mmg power, tp aku tak puas hati dgn lagu yg dipilih sbb bnyak lagi lagu yg best. Tp nk wat cmna,layan je la. Piuweeitt..

~aku dan Amer~

~bersama Migho yg kantoi.haha~

Td Mamat tanye aku aku pasal tutor pagi ni. Eh, ade tutor ke pg ni?? Kalau ade mati la aku. Mandi pun belom lg ni. Ok bye2..