Salam
Sblum ini aku ada mmberitahu utk mgupdate jika UTP ditutup ttp aku tdk smpat utk melakukannya. Segalanya berlaku dgn pantas. Selepas mngupdate blog, aku makan ubat dan terus trtidur. Sblum Zuhur aku bngun dan housemate mmberitahu yg UTP dh ditutup. Aku terus mmbuka Elerning utk mndapatkan kepastian dan sememangnye betol yg UTP ditutup seminggu.

Lepas solat Jumaat, aku mnghubungi Wan, sorng senior yg mnguruskan bus, tp tak dijawab. Aku mnghantar msj tp tak dibalas. Then, aku menerima pelawaan Musab bersama Amin, Jahar dan Irsyad utk ke KL dan mncari tiket utk pulang ke Terengganu. Tp hampa, tiket telah habis. Aku pun bermalam di UIA bersama Irsyad di bilik seorang kenalannya.

Keesokkannya, aku terpaksa bngun awal utk ke Hentian Putra dgn tujuan utk mncari tiket. Lgpun aku bimbang prkhidmatan komuter trgendala krn ada prhimpunan bantahan ISA pd hari itu. Alhamdulillah, segalanya bejalan lancar dan tiketnye ade walaupun hanya bus tambahan iaitu bas persiaran. Takpelah, asalkan boleh balik.

Selepas mnyimpan barang di sana , Irsyad mngajak aku ke Lowyat utk survey brng2 komputer. Lebih kurang 20 minit di sana, kami berdua terus blah dan menuju ke KLCC. Selepas solat di sana, aku dan Irsyad dibawa berjalan-jalan oleh sorng kawan Irsyad yg dikenali di OBS brsama sorang lg kawannya. Lpas makan2, kami bergerak ke PC Fair smbil tgk2 ape yg mnarik kat sana.

Then, kitorng lepak2 jap and pegi menonton citer Setem, yg diarahkan Khabir Bhatia. Mmg tak rugi la menonton citer ni, mmg kelakar ditambah lg dgn sorng lelaki yg duk kat tepi aku yg gelak tak henti2. Bila dia gelak, semua orng gelak.

Lepas habis menonton, Irsyad dan kwnnye mnghantar aku ke Hentian Putra. Terima kasih ye kawan! Disana, Amin sedang menunggu. Tdk lame kemudian, Jahar pun sampai. Lepas mnunggu lebih kurang 20 minit, aku menaiki bus persiaran berwarna kuning yg bercop Bas Sekolah. Then, bus bergerak ke Terengganu. Lebih kurang 7 jam lepas tu, aku pun smpai ke Terengganu. Fuh, lega rasenye.

Alhamdulillah, hari ni aku rase lebih sihat. Batuk dan selsema pun semakin berkurangan. Tp aku masih bmbang, aku terlupa meng-submit assignment Reaction yg sepatutnye dihantar Jumaat lepas. Adoooii..