“Rase mcm nk pegi class je”, itulah prkataan yg trkeluar dr mulut Mayak td. Bunyi itu agak klakar bg aku krn die tu mmg slalu je ponteng class. Tp aku pun trase mcm tu jgk. Boting sangat duk kat UTP ni. Keje aku hanye makan, tidor, pegi meeting dan main game. Nk kluar xde motor. Huh, boringnye..

Sebenarnye aku sdang mnunggu foldover yg aku order dgn Hidayah.Sejak bile dia jd peniaga ni?? Hm, aku pun tak tau. Tp aku bli la dua, nk tolong kawan2 katekan. Huhu. Sbb tu la aku menulis, nk hilangkan rase mengantuk.

5 minit kemudian.

Tp aku dpt call dr seorng perempuan. Dia suruk aku amik foldover tu kat bawah. Aku pun pegi la dgn berbekalkan duit 6 ringgit. Smpai saje kat situ, hm bdak kos aku rupenye. Syida dan member die sorng lg. aku ingatkan foldover tu besar mcm kat McD tu(bak kate Hidayah), tp kecik je. Nk makan, rase kenyang lg, so aku simpan dlm peti dlu la. Nk makan esok, huhu..

Sebenarnye, aku masih mnumpang di bilik Che Peng. Aku xleh masuk ke bilik aku sbb rumate aku belom pulang ke UTP dan dia tlah mngunci bilik aku. Huh,leceh betol. Kesian kat Che Peng, habis brsepah bilik dia. Mcm stor tikus(rujuk gambar dibawah)Haha.. aku ni bkan rajin sangat nk mngemas.haha

Ok. Dh nk tidor ni. Dah ngantuk. Bye2..